Kam míříme?

  • Chceme dělat tu nejlepší správu sítě hodnou 21. století.
  • Chceme být luxusní značkou (nebýt nejlevnější, ale být těmi, o kterých se ví, že když něco dělají, existuje jen úspěch).
  • Chceme čím dál častěji spolupracovat s firmami, které mají interní IT oddělení a poskytovat jim konzultace.
  • Chceme přispět ke zlepšování IT prostředí, protože jen 8 % českých firem dělá IT správně.
  • Do 3 let chceme rozšířit hradecký tým na 16 lidí.

Proklepněte si nás

Na MartinHaller.cz se dozvíte o našem know-how, že děláme IT jako Baťa cvičky nebo jak jsme přednášeli na HackerFest 2018.

Přečtěte si článek o lidech v PATRON-IT nebo jak u nás funguje technická podpora.

Zapátrejte na facebooku.

Zeptali jsme se našich kolegů
„Co oceňujete na práci v PATRON-IT?“

„Oceňuji férové jednání jak ze strany svých kolegů, tak i nadřízených. Vím, že se na ně mohu spolehnout a v případě potřeby mi vždy ochotně a rádi poradí. Všichni táhneme za jeden provaz.“
„Líbí se mi "drive" firmy. Neustále se posouváme vpřed, jsme lepší a lepší a u inovací není od nápadu k realizaci příliš daleko. V práci mám okolo sebe skvělé kolegy, na které se mohu spolehnout a panuje u nás dobrá nálada.“
„Perfektní team lidí, profesionalitu naší práce, vyspělost technologií, které používáme, a znalosti, ke kterým máme přístup. Všichni mají kompetence a zodpovědnost. Nekorporátní přístup – vše záleží na domluvě.“
„Příjemné a ochotné kolegy, dobrou atmosféru na pracovišti a pěkné, moderní kanceláře.“
„Upřímnost. Co se slíbí, to se dodrží. Všichni jsme přátelé, co si pomáhají. Finanční i nefinanční uznání za práci. Možnost rozvíjet se v tom, co nás zajímá a baví. Profesionální komunikaci i směrem k zákazníkům. Člověk je hrdý na to, kde pracuje.“
„Uznání za odvedenou práci. Komunikace a dodržení stanovených podmínek. Možnost seberealizace.“
„Příjemné pracovní prostředí a atmosféra, nadřízení, kteří nejsou debilové :)). Férový přístup od kolegů i nadřízených, kterým mohu věřit. Nespíme na vavřínech a posouváme sebe a technologie.“
Co bychom měli jako zaměstnavatel zlepšit, se dozvíte v hodnocení firem na Atmoskop.cz

Číháte na změnu?
Přidejte se do týmu a bojujte s námi #zalepšíIT!

  • Nadšenec IT SPRÁVCE (do Hradce Králové)

    Pokud si na současném místě říkáte, že by bylo fajn, kdyby někdo ocenil vaši práci a dal vám příležitost zapojit se do zajímavých projektů, tato pozice by vás mohla zajímat.

    Kdo jsme?

    Jsme IT nadšenci a naším největším přáním je zlepšovat IT prostředí. Jak ho zlepšujeme?

    • Pomáháme s IT zabezpečením sítí, aby firmy odolaly hackerským útokům a byly připravené na budoucí kyberválky.
    • Pomáháme firmám zefektivnit IT a obstát v konkurenčním boji. Např. se soustředíme na automatizaci, aby rutinní činnosti odpadly z beder lidí. A díky standardizaci dokážeme přinést užitečné nástroje/technologie firmám, které by si je jinak nemohly dovolit.
    • Know-how sdílíme na blogu MartinHaller.cz, kde se také dočtete, že učíme, jak se útokům bránit, nebo že jsme přednášeli na HackerFestu2018 mezi uznávanými kolegy.

    Jak si představujeme vás?

    • IT je vaším koníčkem, proto se neustále vzděláváte a pátráte po novinkách ze světa IT. Chcete profesně růst a zároveň upřednostňujete práci s hlubším smyslem v týmu stejně smýšlejících kolegů, kteří vás podpoří.
    • Místo stolního fotbálku oceníte spíše bezplatné parkování u budovy, nebo hraní s technologiemi, které vás zajímají nejvíce (vytoužené „hračky“ vám pořídíme k otestování).
    • Máte zkušenosti se správou firemního IT prostředí: active directory (správa uživatelů, skupin, skupinových politik, oprávnění), mailový server (MS Exchange, Office 365, IMAP/POP), nastavení sítě (VLAN, FW, VPN, L7 FW), komunikace s lidmi (správně se zeptat je často tím nejdůležitějším:-) ), řešení zapeklitých potíží (když se věci chovají jinak, než se očekává)…
    • Nezáleží, jestli máte praxe 3 roky, nebo 8 let, ale kolik jste se toho už naučil.
    • Pracujete s technologiemi postavenými na platformě MS.
    • Vyhovuje vám pracovní doba od 8 do 16 hod. A uvítáte možnost náhradního volna třeba na hodinu, když potřebujete oběhat úřady, nebo na celý pátek, když plánujete výlet s rodinou.

    Až k nám nastoupíte

    • Začnete řešit požadavky běžné na supportu. Seznámíte se tak s naším prostředím a načerpáte užitečné best practices. Volají/píší nám jen firemní zákazníci a kolegové z interních IT, se kterými vytváříme dlouhodobé a přátelské vztahy.
    • Jakmile se zaučíte, posuneme vás dál směrem, který vás bude bavit a naplňovat. Složitějších projektů máme dost. Nechceme, aby vás práce nudila. Na vaše původní místo zase přivítáme nového kolegu.
    • Náročnost projektů může růst až na komplexní realizaci IT infrastruktur (zákazník o desítkách až stovkách počítačů), kde samostatně navrhujete síťovou architekturu a bezpečnostní prvky.
    • Časem se možná budete chtít zapojit do různých činností, např. zaučovat nově příchozí, školit interní IT kolegy, psát články, přednášet,…

    Proč se k nám těšit?

    • Vzájemně si důvěřujeme. Jsme upřímní a otevření vůči sobě, vedení i našim zákazníkům.
    • Každý u nás ví, že dobře vykonaná práce si zaslouží uznání. A každý také ví, že na čtvrtletních rozhovorech 1:1 s vedením vyslyšíme, co si přejete dělat jinak.
    • Chceme se neustále zlepšovat. Svými nápady posouváme věci vpřed a zdokonalujeme naše služby. Nechceme zabřednout ve stereotypu a nechceme se stát „tuctovou“ firmou.
    • Zakládáme si na férovosti i při výplatě. Na nástupní mzdu jsme pro vás připravili 33 400 Kč hrubého (podle vašich zkušeností to může být více/i méně). Počítejte, že mzda poroste s vaší aktivitou a senioritou u nás ve firmě. S navyšováním se nemusíte připomínat, děláme to automaticky sami.
    • Přesčasy si můžete nechat proplatit (již od první chvíle vám náleží 300 Kč za hodinu přesčasu), nebo je využít jako volno navíc.
    • Budeme rádi, když si to k nám přijdete nejprve na pár hodin obhlédnout. Seznámíte se s kolegy, zažijete, jak pracujeme a co konkrétního čeká vás.

    Přidejte se do týmu a bojujte s námi #zalepšíIT.

    Prvním krokem je poslat nám svůj životopis. Do 7 dnů se vám ozveme, co podnikneme dál.

    Těšíme se!

    IT tým společnosti PATRON-IT

  • Cloud System Engineer (do Hradce Hrálové)

    Moderní firmy dnes chtějí pracovat trochu jinak (flexibilně, v dočasných týmech, na projektech, z domu, z Hubů, z celého světa, …), jenže současné IT postupy jsou pro ně spíše brzdou. Naopak vidíme, že lepší IT u nich můžeme vytvářet díky cloudu. Zároveň Office 365 dozrál a stal se cenově dostupným.

    Kdo jsme?

    Jsme IT nadšenci a jsme tu proto, abychom zlepšovali firemní IT prostředí. Pomáháme s IT zabezpečením sítí, aby firmy odolaly hackerským útokům. A pomáháme zefektivnit IT, aby firmy obstály v konkurenčním boji a aby rutinní činnosti odpadly z beder lidí. Know-how sdílíme na blogu MartinHaller.cz, kde se také dočtete, že učíme, jak se útokům bránit, nebo že jsme přednášeli na HackerFestu2018 mezi uznávanými kolegy.

    Jak si vás představujeme?

    • Chcete být expertem na cloudové technologie Office 365 a pomáhat našim zákazníkům zlepšit práci (zjednodušit, zautomatizovat, zefektivnit).
    • Těšíte se, až začnete zkoumat, jak lidé pracují a doporučovat jim, jak využít cloud naplno. Např. díky automatickému ukládání souborů, týmové komunikaci či sdíleným e-mailům, lidem ušetříte 1-2 hodiny rutinní a zbytečné práce denně.
    • Umíte nejen naslouchat, ale i předávat své znalosti/myšlenky dál – tzn. učit to zákazníky.
    • Jste pohotový veselý kolega s bystrým úsudkem, který otestuje kdejakou aplikaci.
    • Jste technicky zdatný natolik, že dokážete projít hromadu materiálů o nové technologii a vydestilovat z nich praktický postup pro efektivnější práci. (Tentokrát nehledáme IT správce, který se na hodiny zadumá do konfigurace routeru a přijde s geniálním nastavením FW pravidel. Pouze budete-li chtít, předáme vám některé síťové znalosti, abyste měl přesah.)

    Jaké nástroje znáte

    Čím více nástrojů z Office 365 umíte, tím lépe. Důležité je, abyste rozuměl principům, případně se u nás učil za chodu. Věříme, že když pracujete v Trellu, rychle se naučíte Planner.

    Konkrétně:

    • Mailové služby (Exchange, Kerio, Gamil, POP, IMAP)
    • Komunikační služby (Teams, Skype, Slack)
    • Souborové úložiště (OneDrive, Sharepoint, Dropbox, Google Drive)
    • Balík MS Office (Word, Excel, PowerPoint) - šablony, formátování, rejstříky, vzorce, grafy, filtr (např. doporučíte zákazníkovi napojit Excel na databázi, aby nemusel přepisovat data ručně)
    • Business inteligence (Power BI, Sisense, Looker)
    • Projekt management (Planner, Project, Trello)
    • Automatizace (Flow, Runbooks)
    • Mobile device management (Azure Active Directory, Intune)
    • Ochrana proti úniku dat (Azure Information Protection, Microsoft RMS, Safetica)
    • Do budoucna se můžete vydat směrem MS Azure

    V tuto chvíli testujeme produkty „na sobě“, takže je všichni ve firmě do určité míry známe. U zákazníků máme nasazený MS Exchange. Pozice experta i další vývoj však bude příslušet vám.

    Proč se k nám těšit?

    • Vzájemně si důvěřujeme. Jsme upřímní a otevření vůči sobě, vedení i našim zákazníkům.
    • Chceme se neustále zlepšovat. Svými nápady posouváme věci vpřed a zdokonalujeme naše služby. Nechceme zabřednout ve stereotypu a nechceme se stát „tuctovou“ firmou.
    • Každý u nás ví, že dobře vykonaná práce si zaslouží uznání. A každý také ví, že na čtvrtletních rozhovorech 1:1 s vedením vyslyšíme, co si přejete dělat jinak.
    • Zakládáme si na férovosti i při výplatě. Na nástupní mzdě se domluvíme podle vašich zkušeností. Počítejte, že mzda poroste s vaší aktivitou a senioritou u nás ve firmě. S navyšováním se nemusíte připomínat, děláme to automaticky sami.
    • Pracovní dobu máme od 8 do 16 hod. A možná uvítáte možnost náhradního volna třeba na hodinu, když potřebujete oběhat úřady, nebo na celý pátek, když plánujete výlet s rodinou.
    • Přesčasy (pokud nějaké budou) si můžete nechat proplatit, nebo vybrat jako volno navíc. Záleží na vás.
    • Budeme rádi, když si to k nám přijdete nejprve na pár hodin obhlédnout. Seznámíte se s kolegy a zažijete, jak pracujeme.

    Přidejte se do týmu a bojujte s námi #zalepšíIT.

    Prvním krokem je poslat nám svůj životopis. Do 7 dnů se ozveme, co dál.

    Těšíme se!

    IT tým společnosti PATRON-IT

Co od nás můžete očekávat?

Prosím, pošlete nám krátký popis „nejzajímavějšího, nebo nejsložitějšího problému, jaký jste zatím (vy)řešil“ a k tomu přiložte CV.

Vašeho předchozího zaměstnavatele kontaktovat nebudeme a vám se ozveme do 7 dnů, co podnikneme dál…

Přátelská rozprava probíhá na hradecké pobočce v popracovních hodinách (po 16. h.) Včetně prohlídky našich kanceláří spolu strávíme 1 hodinu.

Přijďte si to k nám obhlédnout na pár hodin. Seznámíte se s kolegy, zažijete, jak pracujeme a co konkrétně čeká vás.

Jestli bude práce odpovídat tomu, co vás baví a zajímá, plácneme si na spolupráci. 😀

Budeme se na vás těšit v Hradci Králové

HRADECKÁ POLIKLINIKA III, Třída Edvarda Beneše 1549/34, 500 12 (naplánujte si k nám cestu)